top of page

Vezetéstudományi és Marketing Tanszék

Dr. Dőry Tibor

igazgató, egyetemi docens

Gazdasági

Tudományterülete:

Gazdasági

Dr. Dőry Tibor okleveles gépészmérnök, szakközgazdász, PhD fokozatát regionális gazdaságtanból szerezte. MTA kutatóként a regionális innováció és az innovatív KKV-k vizsgálatával foglalkozott, majd az Európai Bizottság Közös Kutatóközpontjának sevillai intézetében (DG JRC IPTS) a jövőbeli technológiák társadalmi hatásait vizsgálta először posztdoktorként, majd kutatási hivatalnokként. 2009. januártól dolgozik a Széchenyi István Egyetemen egyetemi docensként, 2017-től a Vezetéstudományi és Szervezeti Kommunikáció Tanszék tanszékvezetője, jelenleg a Vezetéstudomány és Marketing Tanszék oktatója. Emellett a Menedzsment Campus Kompetencia Központ igazgatója, ahol több kutatási projekten dolgozik a vállalkozáskutatás, a családi vállalkozások fejlesztése, valamint a felhasználói innováció, az egyetemi-vállalati együttműködések és az egyetemi vállalkozások, startup cégek vizsgálata témában. Dr. Tibor Dőry is a mechanical engineer having a PhD in regional economics. He has been associate professor at the Department of Corporate Leadership and Marketing. His main subjects are Innovation Management, Entrepreneurship and Knowledge Management. Dr. Dőry delivers these courses to undergraduate, master, post-graduate and doctorate students. He has eight years research expertise in regional innovation with the Hungarian Academy of Sciences, six years experiences with the Joint Research Centre of the European Commission (Seville / Spain) where he managed several large international research and consultancy projects between 2002 and 2008. In 2009, he started working for the Széchenyi István University as founding director of the Centre of Knowledge Management, a technology transfer office working with inventors and local entrepreneurs. He is also Director of the Management Campus Competence Centre, where he works on several research projects on entrepreneurship research, family business development, user innovation, university-business collaboration and the study of start-ups and spin-off companies.

PUBLIKÁCIÓK
GOOGLE SCHOLAR
bottom of page