Áramszünet és szerver leállás

Kedves Kollégák!

Az Inno-Share épület szervertermében található szünetmentes tápegység garanciális javítása miatt 2015.07.28-án és 2017.07.29-én leállításra kerülnek az egyetemi központi szerverei.

Tovább olvasom
Grafikai keretszerződés
Tisztelt Kollégák!
 
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az elmúlt évekhez hasonlóan a Széchenyi István Egyetem három árajánlatos beszerzési eljárást folytatott le grafikai, szerkesztési, tördelési feladatokra vonatkozóan szervezeti egységei, valamint az uniós forrást nem tartalmazó pályázatai számára.
Tovább olvasom
9/2015. sz. kancellári körlevél szerződéses tevékenységekkel kapcsolatos tájékoztatás

1. Szerződéses munkák vállalásakor kérjük, lehetőség szerint a szerződés tartalmazzon

  • előlegfizetést vagy
  • részteljesítést.
Tovább olvasom
8/2015. Kancellári Körlevél Leltározási ütemterv

A leltározási,- leltárkészítési szabályzatban előírtaknak megfelelően, valamint a 4/2013.(I.11.) Kormányrendelet 22.§-a alapján 2015. évre az alábbi leltározási ütemtervet adjuk ki a leltározás előkészítésével, végrehajtásával és ellenőrzésével kapcsolatos feladatokra:

Tovább olvasom
7/2015. sz. kancellári körlevél a beszerzésekkel és a KH elérhetőségével kapcsolatos tájékoztatás

7/2015. sz. kancellári körlevél 

a beszerzésekkel és Kancellári Hivatal elérhetőségével kapcsolatos tájékoztatás

1)       Beszerzésekkel kapcsolatos tájékoztatás, határidők

A Szenátus elfogadta a Beszerzési és Közbeszerzési Szabályzatot. A szabályzatok és mellékleteik  a http://if.sze.hu címről, bejelentkezés után, a  szabályzatok mappában elérhetőek.

A beszerzésekkel kapcsolatosan a nyári időszakban az alábbi határidők betartását kérjük:

Tovább olvasom
6/2015. sz. kancellári körlevél a nyári elszámolási határidőkről

Az intézményi nyári munkarend és szabadságolások miatt az alábbi elszámolási határidők betartását kérjük:

Tovább olvasom
Angol Logisztikai Menedzsment mester szak oktatói

Az angol nyelvű Logisztikai Menedzsment mester szak leendő oktatói részére szervezett oktató felkészítés első szemeszterének záró beszámolójára és a következő szemeszter előkészítésére 2015. június 5-én pénteken 9 órakor kerül sor az INOK tárgyalójában.

Tovább olvasom
5/2015. Kancellári Körlevél a 3/2015. kancellári körlevél kiegészítéséről

1./ Nemzetközi utazásokkal kapcsolatos konferenciaregisztráció: felhívjuk a dolgozók figyelmét a konferenciaregisztráció kapcsán arra, hogy amennyiben saját bankszámláról utalnak, vagy bankkártyával fizetik ki az előzetes regisztrációt, azt az Egyetem utólagosan nem tudja megtéríteni a dolgozó részére tekintettel arra, hogy a beszerzés központosított közbeszerzés köteles. A követendő eljárás: 

Tovább olvasom
1/2015. sz. Rektori Körlevél a kötelezettségvállalási és utalványozási jogosultságok rendjéről

1./ Bruttó 1 millió Ft alatti kötelezettségvállalás esetén a mellékletben szereplő oktatási szervezeti egységekhez tartozó vezető munkatársak jogosultak saját bevételi forrás terhére, a hatályos egyetemi beszerzési szabályok figyelembe vételével kötelezettségvállalásra és utalványozásra. Bruttó 1 millió Ft-ot elérő kötelezettségvállalás esetén a Rektor és Kancellár a kötelezettségvállaló. Tanszékvezető akadályoztatása esetén helyette a Dékán, Intézet igazgató gyakorolja a fenti jogköröket. Dékán, Intézet igazgató akadályoztatása esetén a kötelezettségvállalási és utalványozási jogköröket a Rektor gyakorolja. 

Tovább olvasom
Kapcsolat

Pályázati iroda elérhetősége:

cím: Széchenyi István Egyetem
9026 Győr, Egyetem tér 1. Igazgatási épület 1. emelet

email: palyazat[kukac]sze[pont]hu

Tovább olvasom
4/2015. sz. kancellári körlevél a saját bevételek felhasználásáról

Az Egyetem a fenntartótól kapott éves költségvetési támogatásból, valamint az önköltséges képzések bevételeiből finanszírozza a munkatársak illetményét, járulékait valamint az alapfeladat ellátásához tartozó infrastruktúra fenntartási költségeket. Ezen felül az egyetem vezetése az oktatási szervezeti egységek részére központi forrást kizárólag a jóváhagyott tervek alapján az alábbi oktatási tevékenységhez közvetlenül kapcsoló kiadásokra biztosít:

Tovább olvasom
3/2015. Kancellári körlevél a beszerzések folyamatáról

1./ Tájékoztatjuk az Egyetem dolgozóit, hogy az egyetemi beszerzések vonatkozásában 2015. május 31-ig az alábbi eljárásrend az irányadó

Tovább olvasom
Tudományos előadás (március 11-én) és kamarakoncert (március 12-én) a VEAB-ban!

MEGÉLHETNEK-E FÖLDI ÉLŐLÉNYEK A MARSON? – Szimulált marsi körülmények hatása alacsonyabb rendű mikroéletközösségek fotoszintézisére.
DULAI SÁNDOR (Eszterházy Károly Főiskola, Növényélettani Tanszék, Eger) tudományos előadása.

Tovább olvasom
2/2015. sz. kancellári körlevél a Házipénztár (Ft) megszüntetéséről

2/2015. sz. kancellári körlevél

a Házipénztár (Ft) megszüntetéséről

Tovább olvasom
1/2015. sz. kancellári körlevél a külföldi kiküldetések rendjéről

1/2015. sz. kancellári körlevél a külföldi kiküldetések rendjéről

Egyetemünk csatlakozott a központosított közbeszerzési rendszerben a nemzetközi utazásszervezési keret megállapodásokhoz, tekintettel arra, hogy jogszabályi változás következtében már nem önként csatlakozó, hanem a központosított rendszer használatára kötelezett intézményi státuszunk lett

Tovább olvasom
2/2015. sz. gazdasági vezetői körlevél-irodaszer-nyomtatvány beszerzési tilalom

2/2015. sz. gazdasági vezetői körlevél 

irodaszer-nyomtatvány beszerzési tilalom a saját hatáskörű közbeszerzési eljárás lefolytatásáig

Tovább olvasom
1/2015. sz. gazdasági vezetői körlevél-munkaügyi tájékoztatás (nyilatkozatok, nyomtatványok)

1/2015. sz. gazdasági vezetői körlevél

munkaügyi tájékoztatás (nyilatkozatok, nyomtatványok)

Tovább olvasom
Email címek megszűnése

Kedves Kollégák!

Az elmúlt időszakban megnövekedett spam és adathalász levelek miatt a korábban használt @ szif.hu végződésű e-mail címeket 2015. március 1-től meg fogjuk szüntetni.

Tovább olvasom
MTA Veszprémi Területi Bizottság (VEAB) - "Szőlő és bor" sorozat rendezvénye

Az MTA Veszprémi Területi Bizottsága (VEAB) tisztelettel meghívja Önt és
munkatársait a "Szőlő és bor" sorozat rendezvényére:

Időpont: január 14., szerda, 17,30 órakor
Helyszín: Veszprém, VEAB székház, nagyterem

Tovább olvasom
Új HR sablontábla GMF-MÜGY-15 sz. nyomtatvány

Tisztelt Kolléganők, Kollégák!

Aktualizálásra került a GMF-MÜGY-15.számú HR sablontábla nyomtatvány. Az aláírók változtak a nyomtatványon, attól függően, hogy kinek kell aláírni az új kancellári rendszerben.
A gmfi honlapon a nyomtatványok között már az új sablon érhető el. Az új sablon ide kattintva is letölthető.

Tovább olvasom
16/2014. sz. gazdasági vezetői körlevél

16/2014. sz. gazdasági vezetői körlevél

változás a személygépjárművek hivatalos kiküldetésre való igénybevétele esetén

A saját gépjárművek igénybevétele esetén minden esetben CASCO nyilatkozatot kell kitölteni.

A CASCO nyilatkozatot (GMF_2.1.6) eddig csak azon gépjárművek esetében kellett kiállítani, melyek nem rendelkeztek CASCO biztosítással. Jelen körlevél hatálybalépésével azonban minden személygépjárművel történő kiküldetés elszámolásakor ki kell tölteni a nyilatkozatot. Az új nyomtatvány felső részén a biztosítással nem rendelkezők, míg az alsó részen a CASCO biztosítással rendelkezők nyilatkoznak.

Tovább olvasom
14/2014. sz. gazdasági vezetői körlevél-Tájékoztató az év végi elszámolási határidőkről

14/2014. sz. gazdasági vezetői körlevél 

Tájékoztató az év végi elszámolási határidőkről

Intézményünkben az év végén a bérek és béren kívüli juttatások számfejtéséhez, valamint a számlák kifizetéséhez az alábbi határidők betartását kérem:

Tovább olvasom
13/2014. sz. gazdasági vezetői körlevél -Tájékoztató új illetmény-számfejtő rendszer bevezetéséről

13/2014. sz. gazdasági vezetői körlevél

 Tájékoztató új illetmény-számfejtő rendszer bevezetéséről

A Magyar Államkincstár egy új központosított illetmény-számfejtő rendszert fejlesztett ki, amelynek bevezetésére – országosan kötelezően és egységesen, így intézményünkben is - 2014. november 1-i hatállyal kerül sor. Az új rendszer indítása változásokat eredményez a munkaügyi és bérszámfejtési tevékenység területén, az átállás előkészítése megkezdődött. A Magyar Államkincstártól kapott tájékoztatás szerint az adatkonvertálási és egyéb központi előkészítő feladatok miat  2014. november 1 – 10. között mind a régi, mind az új illetmény-számfejtési rendszert zárolják.

Tovább olvasom
Egyetemi Médiaközpont üzemeltetési tájékoztató

KEDVES KOLLÉGÁK,

2014. szeptember 1. óta az Egyetemi Médiaközpont szolgáltatási feladatait külső média partner látja el.

Tovább olvasom
Publikációs Nívódíj pályázat 2014

A Széchenyi István Egyetem Tudományos Tanácsa meghirdeti a 2014. évi Publikációs Nívódíj pályázatot. 

Jutalomban részesülhet az előző tanévben (2013. szeptember 1.- 2014. augusztus 31.) megjelent lektorált közlemények szerzőinek egy-egy publikációja, illetve alkotások az alábbi három kategóriában:

(1)   Referált, ill. impakt faktoros, nemzetközi publikációs adatbázisban szereplő folyóiratcikk; társadalomtudományi területen az MTA rangsorolása szerinti „A” vagy „B” kategóriás folyóiratban megjelent cikk; új zenemű elismert kiadó által nyomtatásban megjelentetett kottája.

(2)   Tudományos monográfia; önálló hangfelvétel CD-je.

(3)   Független, anonim bírálók által lektorált, nyomtatásban megjelent hazai vagy nemzetközi konferenciacikk; tudományos témájú gyűjteményes kötetben megjelent tanulmány. 

A pályázatok beadási határideje 2014. október 3. (péntek)

Tovább olvasom
Fakultatív nyelvtanfolyamok oktatóknak

Az előző évek gyakorlatának megfelelően az INOK fakultatív nyelvtanfolyamokat szervez az oktató kollégák, illetve az adminisztratív feladatokat ellátó kollégák nyelvtudásának fejlesztésére.

Tovább olvasom
Laborépületet érintő vízszünet és sűrített levegő szünetelés

Kedves Kollégák!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy A Laborépületben laborátalakítás miatt július 09-én, szerdán 8.00-12.00 óra között a hideg és melegvíz ellátás szünetel. Valamint a Laborépületben szintén laborátalakítás miatt július 11-én, pénteken 8.00-12.00 óra között a sűrített levegő ellátás szünetel.

Megértésüket köszönjük!

Tovább olvasom
9/2014. sz. gazdasági vezetői körlevél az átláthatósági nyilatkozatról

Tájékoztatom az Egyetem munkatársait, hogy az 5/2014. sz. gazdasági vezetői körlevél alapján (Átláthatósági nyilatkozat az Egyetem szerződéses partnerei részéről) az idei évben érvényben lévő szerződések esetében, az átláthatósági nyilatkozat beszerzésére megjelölt határidő 2014. június 30.

Tovább olvasom

Események

Bejelentkezés a 2020/21-es tanév I. 2020. augusztus 18. 06:00 - 2020. augusztus 29. 23:55
Munkaszüneti nap 2020. augusztus 20.
Tantárgyválasztási időszak 2020. augusztus 24. - 2020. augusztus 29.