Munkatársaknak

Awareness Program tájékoztató

Tisztelt Kollégák!

 

Az Alkotmányvédelmi Hivatal munkatársai előadást tartanak Egyetemünkön az Awareness Programjukról, melyre minden érdeklődőt szeretettel várnak, különösen azokat a kollégákat, akik a jövőben külföldi utazást terveznek.

 

Helyszín: Új Tudástér épület, ÚT 114-es terem 

Időpont: 2016. április 26., kedd 09:30

Időtartam: várhatóan kb. 60 perc

Tovább olvasom
A Multifunkciós épület és a Felsőoktatási Ipari Együttműködések Központ kivitelezése

Tisztelt Kollégák!

Tisztelt Hallgatók!


Rektor úr és Kancellár úr kérésére tájékoztatom Önöket, hogy a Széchenyi István Egyetemen a közeljövőben két kiemelkedő fontosságú beruházási projekt veszi kezdetét. A két beruházási projekt hozzájárul ahhoz, hogy intézményünk nemzetközileg elismert XXI. századi egyetemmé válhasson.

Tovább olvasom
12/2015. számú kancellári körlevél Munkaügyi tájékoztatás

12/2015. számú kancellári körlevél

Munkaügyi tájékoztatás

Tovább olvasom
9/2015. sz. kancellári körlevél szerződéses tevékenységekkel kapcsolatos tájékoztatás

1. Szerződéses munkák vállalásakor kérjük, lehetőség szerint a szerződés tartalmazzon

  • előlegfizetést vagy
  • részteljesítést.
Tovább olvasom
Áramszünet és szerver leállás

Kedves Kollégák!

Az Inno-Share épület szervertermében található szünetmentes tápegység garanciális javítása miatt 2015.07.28-án és 2017.07.29-én leállításra kerülnek az egyetemi központi szerverei.

Tovább olvasom
Grafikai keretszerződés
Tisztelt Kollégák!
 
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az elmúlt évekhez hasonlóan a Széchenyi István Egyetem három árajánlatos beszerzési eljárást folytatott le grafikai, szerkesztési, tördelési feladatokra vonatkozóan szervezeti egységei, valamint az uniós forrást nem tartalmazó pályázatai számára.
Tovább olvasom
Kapcsolat

Pályázati iroda elérhetősége:

cím: Széchenyi István Egyetem
9026 Győr, Egyetem tér 1. Igazgatási épület 1. emelet

email: palyazat[kukac]sze[pont]hu

Tovább olvasom
8/2015. Kancellári Körlevél Leltározási ütemterv

A leltározási,- leltárkészítési szabályzatban előírtaknak megfelelően, valamint a 4/2013.(I.11.) Kormányrendelet 22.§-a alapján 2015. évre az alábbi leltározási ütemtervet adjuk ki a leltározás előkészítésével, végrehajtásával és ellenőrzésével kapcsolatos feladatokra:

Tovább olvasom
7/2015. sz. kancellári körlevél a beszerzésekkel és a KH elérhetőségével kapcsolatos tájékoztatás

7/2015. sz. kancellári körlevél 

a beszerzésekkel és Kancellári Hivatal elérhetőségével kapcsolatos tájékoztatás

1)       Beszerzésekkel kapcsolatos tájékoztatás, határidők

A Szenátus elfogadta a Beszerzési és Közbeszerzési Szabályzatot. A szabályzatok és mellékleteik  a http://if.sze.hu címről, bejelentkezés után, a  szabályzatok mappában elérhetőek.

A beszerzésekkel kapcsolatosan a nyári időszakban az alábbi határidők betartását kérjük:

Tovább olvasom
6/2015. sz. kancellári körlevél a nyári elszámolási határidőkről

Az intézményi nyári munkarend és szabadságolások miatt az alábbi elszámolási határidők betartását kérjük:

Tovább olvasom
Angol Logisztikai Menedzsment mester szak oktatói

Az angol nyelvű Logisztikai Menedzsment mester szak leendő oktatói részére szervezett oktató felkészítés első szemeszterének záró beszámolójára és a következő szemeszter előkészítésére 2015. június 5-én pénteken 9 órakor kerül sor az INOK tárgyalójában.

Tovább olvasom
3/2015. Kancellári körlevél a beszerzések folyamatáról

1./ Tájékoztatjuk az Egyetem dolgozóit, hogy az egyetemi beszerzések vonatkozásában 2015. május 31-ig az alábbi eljárásrend az irányadó

Tovább olvasom
5/2015. Kancellári Körlevél a 3/2015. kancellári körlevél kiegészítéséről

1./ Nemzetközi utazásokkal kapcsolatos konferenciaregisztráció: felhívjuk a dolgozók figyelmét a konferenciaregisztráció kapcsán arra, hogy amennyiben saját bankszámláról utalnak, vagy bankkártyával fizetik ki az előzetes regisztrációt, azt az Egyetem utólagosan nem tudja megtéríteni a dolgozó részére tekintettel arra, hogy a beszerzés központosított közbeszerzés köteles. A követendő eljárás: 

Tovább olvasom
1/2015. sz. Rektori Körlevél a kötelezettségvállalási és utalványozási jogosultságok rendjéről

1./ Bruttó 1 millió Ft alatti kötelezettségvállalás esetén a mellékletben szereplő oktatási szervezeti egységekhez tartozó vezető munkatársak jogosultak saját bevételi forrás terhére, a hatályos egyetemi beszerzési szabályok figyelembe vételével kötelezettségvállalásra és utalványozásra. Bruttó 1 millió Ft-ot elérő kötelezettségvállalás esetén a Rektor és Kancellár a kötelezettségvállaló. Tanszékvezető akadályoztatása esetén helyette a Dékán, Intézet igazgató gyakorolja a fenti jogköröket. Dékán, Intézet igazgató akadályoztatása esetén a kötelezettségvállalási és utalványozási jogköröket a Rektor gyakorolja. 

Tovább olvasom
4/2015. sz. kancellári körlevél a saját bevételek felhasználásáról

Az Egyetem a fenntartótól kapott éves költségvetési támogatásból, valamint az önköltséges képzések bevételeiből finanszírozza a munkatársak illetményét, járulékait valamint az alapfeladat ellátásához tartozó infrastruktúra fenntartási költségeket. Ezen felül az egyetem vezetése az oktatási szervezeti egységek részére központi forrást kizárólag a jóváhagyott tervek alapján az alábbi oktatási tevékenységhez közvetlenül kapcsoló kiadásokra biztosít:

Tovább olvasom
Tudományos előadás (március 11-én) és kamarakoncert (március 12-én) a VEAB-ban!

MEGÉLHETNEK-E FÖLDI ÉLŐLÉNYEK A MARSON? – Szimulált marsi körülmények hatása alacsonyabb rendű mikroéletközösségek fotoszintézisére.
DULAI SÁNDOR (Eszterházy Károly Főiskola, Növényélettani Tanszék, Eger) tudományos előadása.

Tovább olvasom
2/2015. sz. kancellári körlevél a Házipénztár (Ft) megszüntetéséről

2/2015. sz. kancellári körlevél

a Házipénztár (Ft) megszüntetéséről

Tovább olvasom

Események

Egyetemi Kari Napok 2019. október 14. - 2019. október 16.
Face-to-face and computer mediated communication 2019. október 15. 15:45 - 17:15