Kereskedelem

E-kereskedelem támogatása kormányzati intervenciókkal - Turisztika és szolgáltatói szektor

A helyi, kisebb turisztikai szolgáltatók vírushelyzetben való támogatására számos példával találkozhatunk. Turisztika esetében az első és legszembetűnőbb üzenet a „fill the gaps left by international travellers”, amely arra buzdítja az utazástól óvakodó lakosságot, hogy saját környezetében szervezze meg a nyaralást. A magyarországi turizmust népszerűsítő kommunikációnak (klasszikus reklámfelületek, webfelületek, blogok, közösségi média csoportok – vásárló közösségek) ebben a helyzetben különös fontossága van. 

Üzleti SZEmle - 2020. május 

Tovább

A Tesla üzleti modellje - A digitális gépjármű-kiskereskedelem térnyerése

A Tesla az egyetlen nagy gépjárműgyártó vállalat, amely növelni tudta értékesítését 2020 első negyedévében. A Tesla üzleti modellje a gépjármű-értékesítés hagyományos értékesítési csatornája helyett az online értékesítést választotta.

Üzleti SZEmle - 2020. május 

Tovább

E-kereskedelem támogatása kormányzati intervenciókkal

A B2C e-kereskedelem szektorspecifikus, konkrét eszközökkel ellátott támogatása több szempontból is előnyösen érinthetik a magyar MKKV szektort. Kiemelendő, hogy a magyar MKKV-k egyik legnagyobb kritikája az online jelenlét hiánya, emellett a magyar gazdaságpolitika továbbra is igényli az export arány növekedését. A lenti link a mezőgazdasági szektorban nézi meg a kormányzati támogatások konkrét eszközeit USA, Németország, Japán és egyéb országok esetén.

Üzleti SZEmle - 2020. április

Tovább

Események

Alkotóhét 2020. szeptember 21. - 2020. szeptember 26.
Levelező tagozat óráinak időpontja 2020. szeptember 25. - 2020. szeptember 26.
Szenátusi Ülés 2020. szeptember 28. 14:00 - 16:00
Teremtés Hete 2020. szeptember 30. 16:30 - 18:30