Körlevél irodaszerek beszerzéséről

GMF hírek

Körlevél irodaszerek beszerzéséről

Tisztelt Munkatársak!

A Műszaki Ellátási és Fejlesztési Igazgatóság (továbbiakban MEFI) a vonatkozó jogszabályi előírásoknak megfelelően közbeszerzési eljárást folytatott le a papír írószer beszerzés tárgyában. A pályázati kiírásnak megfelelően 2014. február 28-tól 12 hónap időtartamra, legfeljebb nettó 15 millió Ft keretösszeg kimerüléséig keretszerződést kötött Egyetemünk a RábaPiért Kft-vel (továbbiakban Szállító) a saját költségvetési forrásból való irodaszer beszerzésekre.

Mellékeljük a rendeléshez szükséges dokumentumokat és elérhetőségeket. Felhívjuk a figyelmet a szerződésben foglaltakra, határidők túllépése esetén kötbér fizetési kötelezettsége van a Szállítónak, a szerződés mellékletében megjelölt termékek esetén 2 munkanap, az egyéb termékek esetében 5 munkanap a szállítási határidő (minőségi hiba miatti csúszás vagy késedelmes teljesítés esetén a kötbér összegével csökkentett számla nyújtható be, a szerződés 9. pontjában foglaltak szerint). A szerződés 2.1. pontjában található a Szállító honlapjának a címe, a szerződés mellékletében nem szereplő termékek esetében az árak a hivatalos honlapján szereplő árak szerint lehetnek, a szerződés értelmében ennél kedvezőbb lehet, kérem erre figyeljenek a megrendelésnél. Külön jelezném és kérem, hogy figyeljenek arra is, hogy egybeszámítási kötelezettség miatt nincsen lehetőség más vállalkozótól beszerezni, a Szállítótól egyébként beszerezhető termékeket!

Amennyiben a Szállító írásban visszaigazolja, hogy a kért terméket nem tudja szállítani, abban az esetben, ha érvényes központosított keretmegállapodás a KEF portálon van, akkor onnan szerezhető be, vagy ha nincs, csak akkor 3 ajánlattal, de ez csak abban az esetben, ha a kijelölt, szerződött Szállító nem tudja szállítani a terméket.

Támogatásból (TÁMOP,TIOP, KEOP és egyéb pályázatoknál) történő beszerzés esetén külön eljárás lefolytatása szükséges! Kérem a projektvezetőket, hogy támogatásból történő eljárások megindítása ellőtt tájékoztassák erről a MEFI munkatársait az egybeszámítás figyelembe vétele céljából az alábbi elérhetőségeken. A központosított közbeszerzésben jelenleg nincsen érvényes keretmegállapodás, amennyiben ez megkötésre kerül, az egyetem csatlakozni fog, erről a kollégákat külön tájékoztatjuk.

Az ügyintézéshez segítséget a mefi@sze.hu e-mail címen lehet kérni a MEFI munkatársaitól.

Szíves együttmüködésüket előzetesen is megköszönve,

Tisztelettel:
Lipi László
igazgató

2014.03.07.

Szállítási keretszerződés letöltése PDF formátumban
A Rába-Piért Kft. tájékoztatója PDF formátumban
Megrendelőlap letöltése XLS formátumban




Események

Elektronikus ZH nap 2017. október 25.
TMDK képzés - Dolgozat formázása 2017. október 25. 17:00 - 18:30
Levelezős konzultációs hétvége 2017. október 27. - 2017. október 28.
Szenátusi ülés 2017. október 30. 14:00 - 16:00