7/2015. sz. kancellári körlevél a beszerzésekkel és a KH elérhetőségével kapcsolatos tájékoztatás

7/2015. sz. kancellári körlevél 

a beszerzésekkel és Kancellári Hivatal elérhetőségével kapcsolatos tájékoztatás

1)       Beszerzésekkel kapcsolatos tájékoztatás, határidők

A Szenátus elfogadta a Beszerzési és Közbeszerzési Szabályzatot. A szabályzatok és mellékleteik  a http://if.sze.hu címről, bejelentkezés után, a  szabályzatok mappában elérhetőek.

A beszerzésekkel kapcsolatosan a nyári időszakban az alábbi határidők betartását kérjük:

Negyedéves toner, kis értékű informatika, irodaszer beszerzési igények leadása (teljesítés a nyári szabadságok miatt irodaszernél 2015. augusztus 20. utáni héten, a többi eszköznél az eljárás lefolytatásának függvényében)

2015.07.20.

Nemzetközi utazásszervezési igények leadása

2015.07.10.

2)       Tájékoztatás a Kancellári Hivatal elérhetőségéről

A Kancellári Hivatal új helyre költözött. Az osztályok elérhetősége az alábbiak szerint alakul:

Bér- és Munkaügyi Osztály

Igazgatási épület III. emelet, 302 – 304/A. szoba

Beszerzési és Jogi Osztály

Igazgatási épület III. emelet, 310 – 312. szoba

A telefonszámok nem változtak.

A Bér- és Munkaügyi Osztály a korábbiakban megszokott ügyfélfogadási rend szerint működik, kérjük ennek figyelembe vételét az ügyintézésnél (H,P: 9-11, K,Cs: 10-11,30 és 12,30-14)

1)       Tájékoztatás munkanap áthelyezésről augusztusban:

Augusztus 21. péntek pihenőnap, helyette augusztus 8. szombat munkanap. Kérjük szíveskedjenek a szabadságok kiírásánál ezt figyelembe venni.

A körlevél ide kattintva letölthető pdf formátumban.

Győr, 2015. június 22.

Dr. Földesi Péter Dr. Filep Bálint
rektor kancellár

Események

Munkaszüneti nap 2017. október 23.
Elektronikus ZH nap 2017. október 25.
TMDK képzés - Dolgozat formázása 2017. október 25. 17:00 - 18:30
Levelezős konzultációs hétvége 2017. október 27. - 2017. október 28.